Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2019-06-18
Nr ref.: ZOU/123/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-07-18

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu, wysyłka korespondencji
  • obsługa skrzynki ePUAP
  • rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru
  • rejestrowanie listów zwrotnych
  • prowadzenie dokumentacji związanej z procedurą reklamacyjną wysyłanej korespondencji
  • współpraca z operatorem pocztowym oraz gońcami.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą kancelaryjno - administracyjną
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość Instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej lub usługach pocztowych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZOU_123_2019.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2019-07-18 09:36