Oferta: ds. informatyki

Data publikacji: 2019-11-07
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.23.2019
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. informatyki
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowy o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-11-25

Zakres podstawowych czynności

Realizowanie spraw związanych z:

-         współudziałem w administrowaniu siecią informatyczną Centrum zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

-         funkcjonowaniem systemu komputerowego w Centrum,

-         oprogramowaniem i aplikacjami znajdującymi się w Centrum,

-         udzielaniem wsparcia technicznego pracownikom Centrum w zakresie funkcjonowania oprogramowania komputerowego,

-         monitorowaniem działania systemów komputerowych,

-         konserwowaniem, diagnostyką i usuwaniem awarii maszyn i urządzeń komputerowych.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie.

-    Doświadczenie zawodowe związane z analizą danych lub/i realizacją zadań z zakresu informatyki (minimum 6 miesięcy).

-    Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego, w tym aplikacji Word oraz Excel.

-    Umiejętność kalkulacji, interpretacji oraz prezentacji informacji z wykorzystaniem dostępnych technik informatycznych.

-    Znajomość budowy sieci komputerowych.

-    Biegła znajomość komputerów, ich konfiguracji oraz wykorzystywanych aplikacji (system operacyjny, pakiety biurowe, przeglądarki internetowe).

-    Wiedza z zakresu działania baz danych (SQL, Oracle).

-    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

-    umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.

-    otwartość, komunikatywność.

-    umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

-    Posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: informatyka, administrowanie sieciami informatycznymi lub inne pokrewne.

-    Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej  (minimum 6 miesięcy).

-    Szkolenia/ kursy w zakresie określonym w umiejętnościach i wiedzy fachowej niezbędnych na stanowisku pracy.

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty

-    Kwestionariusz osobowy kandydata (wypełnij formularz).

-    Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 poz.1282) - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II i III etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych oraz rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wymaga kontaktów z zewnętrznymi kontrahentami i instytucjami.

-    Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.

-    Pracodawca przyjazny rodzinie.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.

Składanie ofert

w formie elektronicznej na formularzu wskazanym w części "Wymagane dokumenty" do dnia 2019-11-08 do godz. 23:59.

lub w formie tradycyjnej:

Informacja o wyniku naboru

wynik_IT_23.2019.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora - Poznańskie Centrum Świadczeń z siedzibą przy ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora - Poznańskie Centrum Świadczeń z siedzibą przy ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla późniejszych procesów rekrutacji.

Przyjmuję do wiadomości, iż:
1. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: daneosobowe@pcs-poznan.pl lub pisemnie na adres: ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań.
2. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane;
- po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych;
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych;
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych;
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.
7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

Metryczka

Opis zmian: wynik_it (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2019-11-25 14:09