Oferta: ds. informatyki i analiz
Data publikacji: 2018-02-08
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.3.2018
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. informatyki i analiz
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowa o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-02-28
Zakres podstawowych czynności
Realizowanie spraw związanych z:
- administrowaniem siecią informatyczną Centrum zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- realizacją postanowień Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcji zarządzania systemem informatycznym,
- funkcjonowaniem systemu komputerowego w Centrum,
- administrowaniem stroną internetową Centrum, Elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej, Biuletynem Informacji Publicznej, pocztą elektroniczną Centrum, ESP, SEPI, platformą edukacyjną, portalem wewnętrznym,
- udzielaniem wsparcia technicznego pracownikom Centrum w zakresie funkcjonowania oprogramowania komputerowego, prowadzenie instruktaży dla pracowników oraz zgłaszanie problemów do instytucji i podmiotów współpracujących,
- monitorowaniem działania systemów komputerowych (między innymi: system kolejkowy Q-Matic) oraz obsługą powiadamiania sms-owego,
- prawidłową ewidencją sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania,
- konserwowaniem, diagnostyką i usuwaniem awarii maszyn i urządzeń komputerowych,
- zakupami w obszarze informatycznym,
- sporządzaniem analiz i statystyk dotyczących funkcjonowania i działalności Centrum zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie.
- Biegła znajomość aplikacji Word oraz Excel.
- Znajomość budowy sieci komputerowych.
- Znajomość komputerów, ich konfiguracji oraz wykorzystywanych aplikacji (system operacyjny, pakiety biurowe, przeglądarki internetowe).
- Wiedza z zakresu działania baz danych (SQL, Oracle).
- Wiedza z zakresu zabezpieczeń systemów informatycznych i ochrony danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Rozporządzenia wykonawcze wydane na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych.
- umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.
- bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.
- otwartość, komunikatywność.
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: administrowanie sieciami informatycznymi, informatyka lub inne pokrewne.
- Doświadczenie zawodowe związane z analizą danych lub/i realizacją zadań z zakresu informatyki (minimum 12 miesięcy).
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum 6 miesięcy).
- Szkolenia/ kursy w zakresie określonym w umiejętnościach i wiedzy fachowej niezbędnych na stanowisku pracy.
- Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.
- Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 nr 0 poz. 902 z późn.zm.).
Inne informacje:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.
III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wymaga kontaktów z zewnętrznymi kontrahentami i instytucjami.
- Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.
- Pracodawca przyjazny rodzinie.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wyniki_naboru_it (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2018-02-28 08:01