Oferta: ds. informatyki i analiz

Data publikacji: 2018-02-08
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.3.2018
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. informatyki i analiz
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowa o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-28

Zakres podstawowych czynności

Realizowanie spraw związanych z:

-         administrowaniem siecią informatyczną Centrum zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

-         realizacją postanowień Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcji zarządzania systemem informatycznym,

-         funkcjonowaniem systemu komputerowego w Centrum,

-         administrowaniem stroną internetową Centrum, Elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej, Biuletynem Informacji Publicznej, pocztą elektroniczną Centrum, ESP, SEPI, platformą edukacyjną, portalem wewnętrznym,

-         udzielaniem wsparcia technicznego pracownikom Centrum w zakresie funkcjonowania oprogramowania komputerowego, prowadzenie instruktaży dla pracowników oraz zgłaszanie problemów do instytucji i podmiotów współpracujących,

-         monitorowaniem działania systemów komputerowych (między innymi: system kolejkowy Q-Matic) oraz obsługą powiadamiania sms-owego,

-         prawidłową ewidencją sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania,

-         konserwowaniem, diagnostyką i usuwaniem awarii maszyn i urządzeń komputerowych,

-         zakupami w obszarze informatycznym,

-         sporządzaniem analiz i statystyk dotyczących funkcjonowania i działalności Centrum zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie.

-    Biegła znajomość aplikacji Word oraz Excel.

-    Znajomość budowy sieci komputerowych.

-    Znajomość komputerów, ich konfiguracji oraz wykorzystywanych aplikacji (system operacyjny, pakiety biurowe, przeglądarki internetowe).

-    Wiedza z zakresu działania baz danych (SQL, Oracle).

-    Wiedza z zakresu zabezpieczeń systemów informatycznych i ochrony danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji).

-    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
  • Rozporządzenia wykonawcze wydane na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych.

-    umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.

-    otwartość, komunikatywność.

-    umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

-    Posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: administrowanie sieciami informatycznymi, informatyka lub inne pokrewne.

-    Doświadczenie zawodowe związane z analizą danych lub/i realizacją zadań z zakresu informatyki (minimum 12 miesięcy).

-    Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej  (minimum 6 miesięcy).

-    Szkolenia/ kursy w zakresie określonym w umiejętnościach i wiedzy fachowej niezbędnych na stanowisku pracy.

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV).

-    List motywacyjny.

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 nr 0 poz. 902 z późn.zm.).

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.

III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz wymaga kontaktów z zewnętrznymi kontrahentami i instytucjami.

-    Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.

-    Pracodawca przyjazny rodzinie.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):  

-   W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

wyniki_nabor_it.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wyniki_naboru_it (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2018-02-28 08:01