Oferta: ds. kontroli wewnętrznej

Data publikacji: 2018-02-08
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.4.2018
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. kontroli wewnętrznej
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowy o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-03-02

Zakres podstawowych czynności

-    Wykonywanie czynności kontrolnych oraz ich dokumentacja.

-    Udział w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznej oraz sprawozdań z działalności kontrolnej.

-    Opracowywanie wyników kontroli oraz projektów zaleceń pokontrolnych.

-    Analiza ustaleń kontroli i formułowanie wniosków i rekomendacji o charakterze jednostkowym
i systemowym.

-    Opracowywanie projektów i nadzorowanie dokumentacji dotyczącej kontrolowanych procesów i związanych z nimi procedur kontroli.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie: wyższe I stopnia lub II stopnia.

-    Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 1 rok).

-    Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z interpretacją przepisów prawa (minimum 1 rok).

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych.
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego

oraz akty wykonawcze do wyżej wskazanych ustaw.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe I stopnia lub II stopnia na jednym z kierunków: administracja, prawo, zarządzanie lub pokrewne

-    Wykształcenie uzupełniające np. studia podyplomowe jednym ze wskazanych kierunków: audyt i kontrola wewnętrzna, analiza finansowa, audyt i kontrola finansowa, kontrola zarządcza, finanse publiczne.

-    Doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań w obszarze kontroli wewnętrznej (minimum 1 rok).

-    Doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych (minimum 1 rok).

-    Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielność.

-    Zdolności analityczne.

-    Umiejętność pracy w ramach procedur i zgodnie z wyznaczonymi standardami.

-    Sumienność, otwartość na zmiany, identyfikacja z celami jednostki oraz pełne zaangażowanie w wykonywanie zadań.

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 11 lutego 2016r. - o pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
  • Ustawa z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem".
  • Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.
  • Ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.
  • Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne- w zakresie zryczałtowanego dodatku energetycznego.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV).

-    List motywacyjny.

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 nr 0 poz. 902 z późn.zm.).

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych oraz test umiejętności obsługi komputera i pakietu biurowego.

III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta wewnętrznego oraz kontaktem z podmiotami publicznymi.

-    Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.

-    Pracodawca przyjazny rodzinie.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): 

-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

wyniki_nabor_kw.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wyniki_naboru_kw (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2018-03-02 07:53