Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2018-03-09
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.7.2018
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: 3 etaty, umowy o pracę, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-04-06

Zakres podstawowych czynności

-    Wysyłka korespondencji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami.

-    Terminowa rejestracja poczty przychodzącej w programie komputerowym zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.

-    Udział w obiegu dokumentów wewnątrz instytucji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami - wprowadzanie danych do elektronicznego systemu obiegu dokumentów wewnątrz instytucji (rejestracja, weryfikacja celem prawidłowego przyporządkowania do sprawy, propozycja dekretacji, podział dokumentów).

-    Wykonywanie prac związanych z porządkowaniem, wypożyczaniem i przyjmowaniem akt ze składnicy akt.

-    Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą kancelaryjną (reklamacje, protokoły, pisma).

-    Fizyczne przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum na terenie miasta Poznań.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie.

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.

-    Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

-    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

  • Ustawa z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
  • Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.
  • Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

oraz akty wykonawcze do wyżej wskazanych ustaw.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub pokrewne.

-    Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce: zasad obiegu i obsługi kancelaryjnej, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt w jednostce publicznej.

-    Doświadczenie zawodowe związane z obsługą kancelaryjną (minimum 6 miesięcy).

-    Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (minimum 6 miesięcy).

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV).

-    List motywacyjny.

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).

-    Oświadczenie własne o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-     Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 nr 0 poz. 902 z późn.zm.).

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych.

III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru oraz test umiejętności obsługi komputera i pakietu biurowego.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum).

-    Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.

-    Pracodawca przyjazny rodzinie.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru kanc_2018_04.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wyniki_naboru_kancelaria (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2018-04-06 09:12