Sekretarz Miasta Stanisław Tamm

Kadencja Prezydenta Miasta Poznania

2006-2010

Kontakt

I piętro, sekretariat pokój 127, tel. 61 878 53 26, fax 61 878-54-31 email: prezydent@um.poznan.pl

Nadzoruje

  • Wydział Informatyki,
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Biuro Zamówień Publicznych
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Wydział Komunikacji
  • Poradnię Zakładową

w zakresie organizacyjnym koordynuje pracę

  • Biura Prawnego
  • Wydziału Organizacyjnego

Zakres zadań

Do zakresu zadań należy prowadzenie spraw:

  • zapewnienia warunków organizacyjnych i technicznych umożliwiających sprawną realizację zadań Urzędu
  • zapewnienia przestrzegania przez wydziały i biura delegatur obowiązujących procedur administracyjnych, stałego podnoszenia jakości pracy Urzędu
  • nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami Urzędu, z wyłączeniem dyrektorów, ich zastępców i radców prawnych
  • informatyzacji jednostek Urzędu oraz koordynowania rozwoju informatyki w miejskich jednostkach organizacyjnych
  • nadzoru nad ewidencją zdarzeń stanu cywilnego
  • nadzoru nad realizacją zadań dotyczących ewidencji ludności, dokumentów tożsamości, zbiórek i zgromadzeń publicznych, zmian imion i nazwisk, obywatelstwa, powszechnego obowiązku obrony, stowarzyszeń
  • nadzoru nad prawidłowością zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane, udzielanych przez Urząd Miasta oraz miejskie jednostki organizacyjne
  • wykonywania kompetencji kierownika jednostki przewidzianych przepisami dotyczącymi zamówień publicznych
  • nadzoru nad rejestracją i ewidencją pojazdów oraz przyznawaniem uprawnień do kierowania pojazdami
  • jednostek pomocniczych Miasta
  • realizacji umowy serwisu brokerskiego
  • sporządzania testamentów w trybie art. 951 Kodeksu cywilnego

Nadzoruje funkcjonowanie Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania "Pozserwis"

Oświadczenia majątkowe

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Beata Skrzypczak
ostatnia zmiana w dniu 2010-04-08 14:20 - usunięcia zera w nr tel. (Aktualizacja)