Oferta: dyrektor estrady poznańskiej

Data publikacji: 2016-05-05
Nr ref.: PMP/55/2016
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor estrady poznańskiej
Informacje dodatkowe: Kandydat wyłoniony w konkursie może zostać powołany na stanowisko dyrektora Estrady Poznańskiej na okres od 3 do 5 sezonów artystycznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-19

Zakres podstawowych czynności

  1. kierowanie pracą Estrady Poznańskiej i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  2. wykonywanie zadań określonych w ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz w statucie Estrady;
  3. wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Estradzie;
  4. gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Estrady, określonymi w uchwale budżetowej Miasta na dany rok;
  5. gospodarowanie mieniem;
  6. podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju lub zmian w Estradzie;
  7. współpraca z instytucjami kultury, organizacjami pożytku publicznego, prowadzącymi działalność kulturalno-oświatową oraz wydziałami i biurami Urzędu Miasta Poznania;
  8. podejmowanie innych działań w celu zaspokojenia potrzeb oświatowych, kulturalnych i informacyjnych społeczności miasta oraz upowszechnianie wiedzy i kultury.

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe;
  2. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z kulturą, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych (w tym zarządzanie zespołem, np. projektowym);
  3. znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury oraz zasad organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej;
  4. znajomość zagadnień dotyczących pozyskiwania funduszy pozabudżetowych oraz Unii Europejskiej;
  5. znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Estrady Poznańskiej oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym;
  6. dobry stan zdrowia;
  7. niekaralność.

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane wykształcenie: kulturoznawstwo, kulturalno-oświatowe, humanistyczne, prawnicze, ekonomiczne);
  2. ukończone studia podyplomowe, szkolenia, kursy w dziedzinie zarządzania;
  3. ukończone podyplomowe studia menedżera kultury;
  4. dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego.

Wymagane dokumenty

  1. podanie z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko dyrektora Estrady Poznańskiej;
  2. życiorys z charakterystyką dorobku zawodowego, w tym ewentualne rekomendacje (do 10 stron A4);
  3. wykaz i krótki opis najważniejszych zrealizowanych projektów lokalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych przedsięwzięć artystycznych itp., dokumentujący dorobek kandydata (do 5 stron A4);
  4. pisemne opracowanie koncepcji kierowania Estradą Poznańską (do 10 stron A4) w aspekcie zarządzania Instytucją i kształtowania jej programu na okres 5 lat, ze szczególnym uwzględnieniem wizji rozwoju Estrady Poznańskiej, a także współpracy z innymi placówkami kulturalnymi i oświatowymi oraz organizacjami pozarządowymi, gospodarowania środkami finansowymi i efektywnego wykorzystania bazy lokalowej i przestrzennej (funkcja operatora Starego Rynku i placu Wolności), z uwzględnieniem projektów inwestycyjnych. Możliwe jest także przedstawienie kandydata na zastępcę dyrektora ds. artystycznych. Dokument ten należy składać w zamkniętej kopercie z tytułem: KONCEPCJA PROGRAMOWO-ORGANIZACYJNA ESTRADY POZNAŃSKIEJ;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa itp.);
  6. udokumentowane co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z kulturą, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych (zaświadczenia, świadectwa pracy itp.);
  7. oświadczenie o dobrej znajomości języka obcego;
  8. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed złożeniem oferty;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 168);
  11. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) do celów związanych z przeprowadzanym konkursem oraz na posługiwanie się treściami koncepcji programowo-organizacyjnej kandydata w trakcie posiedzeń Komisji konkursowej na wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora;
  12. adres do korespondencji elektronicznej;
  13. pendrive zawierający skany wszystkich dokumentów przedkładanych przez kandydata.

Inne informacje:

  1. Dokumenty i oświadczenia należy składać w języku polskim, a dokumenty obcojęzyczne powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Kopie dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 5 i 6 kandydat powinien opatrzyć na każdej stronie oświadczeniem o następującej treści: "Oświadczam, że niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem" oraz datą i własnoręcznym podpisem.
  2. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez kandydata.
  3. Oferty należy przesyłać bądź składać w sekretariacie Wydziału Kultury Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, pok. 257, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 czerwca 2016 r. włącznie (do godz. 15.00), w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją: KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA ESTRADY POZNAŃSKIEJ, z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, a także z podanym wewnątrz adresem zwrotnym wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem elektronicznym kandydata. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Wydziału Kultury Urzędu Miasta Poznania. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą poddane procedurze konkursowej.
  4. Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Prezydent powoła Komisję konkursową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz. U. z 2004 r. Nr 154, poz. 1629) i określi tryb jej pracy.
  5. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
  6. Korespondencja z uczestnikami konkursu odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną na adres wskazany przez kandydata we wniosku.
  7. Zwrot dokumentów złożonych w ramach konkursu nastąpi po dwóch miesiącach od zakończenia i ogłoszenia wyniku.
  8. Informacje o wyniku konkursu - protokoły z posiedzenia Komisji konkursowej zostaną zamieszczone na stronie internetowej UMP jako załączniki do zarządzenia powołującego Komisję konkursową do spraw wyboru kandydata na stanowisko dyrektora Estrady Poznańskiej.
  9. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków oraz zakończenia postępowania konkursowego: 4 lipca 2016 roku.
  10. Postępowanie konkursowe odbywa się z uwzględnieniem przepisów o dostępie do informacji publicznej.
  11. Informację o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Estrady Poznańskiej kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w siedzibie instytucji: Poznań, ul. Masztalarska 8 (sekretariat Instytucji), tel.: 61 852 49 41 - od poniedziałku do piątku w godz. 900 - 1500 oraz w Wydziale Kultury Urzędu Miasta Poznania, tel.: 61 878 54 55.

Informacja o wyniku naboru

info_o _ naborze_Estrada_I_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze_ESTRADA_I (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-07-19 12:37