Oferta: dyrektor centrum usług wspólnych w poznaniu
Data publikacji: 2017-12-01
Nr ref.: PMP/190/2017
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor centrum usług wspólnych w poznaniu
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-01-03
Zakres podstawowych czynności
- kierowanie i nadzorowanie bieżącej działalności Centrum
- prowadzenie racjonalnej gospodarki finansowej
- organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną miejskich jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku do uchwały Nr LVII/1065/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 21 listopada 2017r.
- współpraca z dyrektorami/kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań przez Centrum
- reprezentowanie Centrum Usług Wspólnych na zewnątrz
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym związane z zarządzaniem zespołem
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
- wysoki poziom umiejętności kierowniczych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
- wiedza/doświadczenie w stosowaniu przepisów ustaw z zakresu finansów publicznych, kontroli zarządczej, rachunkowości
- wiedza/doświadczenie w zakresie funkcjonowania centrum usług wspólnych
- wiedza/doświadczenie w zakresie planowania/wdrożenia usług wspólnych
- wiedza/doświadczenie w zakresie planowania/wdrożenia centralizacji zakupów
- znajomość specyfiki działania jednostek polityki społecznej
Wymagane dokumenty
Oferty zawierające:
- życiorys i list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje
- pisemne opracowanie koncepcji funkcjonowania Centrum Usług Wspólnych
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.)
należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Poznania, ul. 3 Maja 46 w terminie do dnia 14 grudnia 2017 r. do godz. 15:30, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko dyrektora Centrum Usług Wspólnych"
Inne informacje:
Warunki pracy:
Charakter pracy wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientami oraz pracownikami. Praca przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy i delegacje służbowe.
O terminie i miejscu przeprowadzania kolejnych etapów konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PMP_190_2017.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze 190/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2018-01-03 13:51