Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU
Data wpływu wniosku do UMP 2017-07-11
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 12071701895
Przedmiot wniosku dokumentacja z postępowania ZOU-XII.271.35.2017
Kategoria zamówienia publiczne
Znak sprawy ZOU-II.1431.1.18.2017
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemna bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono pełną informację
Data udostępnienia informacji 2017-07-25
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 25071702846

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:20.0