Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO RADY MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2017-09-28
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 28091700654
Przedmiot wniosku udostępnienie nagrań z posiedzeń komisji rewizyjnej z dnia 12.09.2017 r. i posiedzenia komisji z dnia 25.09.2017 r.
Kategoria organizacja pracy Urzędu i Rady Miasta
Znak sprawy RM-II.1431.36.2017
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wgląd do dokumentów urzędowych
Żądana forma udostępnienia informacji zapis danych na nośniku elektronicznym
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono pełną informację
Data udostępnienia informacji 2017-10-03
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 3101700001

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:21.0