Oferta: ds. licencji, zezwoleń na transport drogowy i kontroli

Data publikacji: 2018-11-23
Nr ref.: DGR/211/2018
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. licencji, zezwoleń na transport drogowy i kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-12-20

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem, odmową udzielenia, cofaniem, zmianą, stwierdzeniem wygaśnięcia oraz zawieszeniem licencji i zezwoleń min. na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
  • prowadzenie ewidencji wydanych licencji i zezwoleń
  • wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie ustalonym w ustawie o transporcie drogowym oraz ustawie o swobodzie działalności gospodarczej
  • prowadzenie spraw dotyczących obsługi zaświadczeń na wykonywanie przewozów na potrzeby własne

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe
  • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym oraz o usługach turystycznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - MS Office
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość technik i procedur prowadzenia kontroli

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; miejsce pracy jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_DGR_211_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: DGR/211/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-12-20 14:51