Oferta: ds. kontroli

Data publikacji: 2018-07-11
Nr ref.: FN/145/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-07-31

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z kontrolą opodatkowania nieruchomości (prowadzenie postępowań kontrolnych i oględzin nieruchomości, badanie ksiąg wieczystych, pozyskiwanie dowodów i informacji dotyczących nieruchomości nie zgłoszonych do opodatkowania, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie sprawozdań pokontrolnych)
  • prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości (kontrola deklaracji podatkowych oraz informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, gruntach rolnych i lasach, sprawdzanie danych o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych, składanie doniesień karnych skarbowych, prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości, analiza danych o nieruchomościach z systemu informacji przestrzennej SIP, obsługa podatników)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi/kursami z zakresu podatków lub finansów
  • kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa podatkowego
  • praktyka w zakresie kontroli podatkowej w jednostkach administracji publicznej lub w doradztwie  podatkowym
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
  • umiejętność sprawnego redagowania pism i formułowania wniosków
  • umiejętność pracy w stresie, asertywność

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu podatków/finansów

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga  bezpośredniego komunikowania się z klientami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_FN_145.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-07-31 13:27