Oferta: ds. podatków od nieruchomości

Data publikacji: 2016-05-25
Nr ref.: FN /61/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. podatków od nieruchomości
Informacje dodatkowe: Oddział Podatku od Nieruchomości Osób Prawnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-15

Zakres podstawowych czynności

1.      prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od  nieruchomości osób prawnych, m.in.:

  • prowadzenie postępowań podatkowych zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej
  • sprawdzanie danych o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych
  • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowej nieruchomości
  • przygotowywanie doniesień karnych skarbowych i zaświadczeń o pomocy de minimis
  • współpraca z jednostkami miejskimi w sprawach dotyczących opodatkowania nieruchomości
  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów

2. przygotowywanie danych do sprawozdań i planowania budżetu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: ekonomiczne, administracyjne, prawo
  • min. roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych lub w innych podmiotach w zakresie spraw podatkowych
  • znajomość przepisów dotyczących podatku od nieruchomości i Ordynacji podatkowej
  •  doświadczenie w obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej lub usługach finansowych

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu: podatków, finansów publicznych lub prawa administracyjnego
  • praktyka w zakresie stosowania prawa podatkowego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-07-15 10:44