Oferta: ds. podatków od nieruchomości

Data publikacji: 2017-05-10
Nr ref.: FN/77/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. podatków od nieruchomości
Informacje dodatkowe: Oddział Podatku od Nieruchomości Osób Fizycznych, Rolnego i Leśnego

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-06-06

Zakres podstawowych czynności

  • weryfikowanie składanych informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych oraz prowadzenie czynności sprawdzających
  • prowadzenie postępowań podatkowych zgodnie z Ordynacja podatkową
  • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowej nieruchomości
  • kontrola składanych informacji o nieruchomościach i obiektach oraz prowadzenie czynności sprawdzających, w tym weryfikacja opodatkowania nieruchomości
  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa podatników

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inny kierunek uzupełniony kierunkowymi studiami dyplomowymi
  • doświadczenie w administracji publicznej w obszarze finansów/podatków lub w innych podmiotach w zakresie doradztwa podatkowego
  • znajomość przepisów podatkowych - podatek od nieruchomości i Ordynacja podatkowa
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • umiejętność redagowania pism

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe lub kursy z zakresu podatków, finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

 Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-06-06 13:33