Oferta: ds.podatku vat

Data publikacji: 2016-07-11
Nr ref.: FN/83/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds.podatku vat

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-08-26

Zakres podstawowych czynności

  • ustalanie zasad obliczania wskaźnika do odliczonego podatku VAT
  • przygotowywanie wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów ustawy o VAT na wnioski jednostek miejskich objętych centralizacją rozliczeń VAT
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez jednostki budżetowe Miasta, samorządowe zakłady budżetowe oraz jednostki księgujące Urzędu
  • prowadzenie korespondencji z organami podatkowymi
    w zakresie podatku VAT w ramach Miasta
  • opiniowanie projektów rozporządzeń, ustaw i innych aktów prawnych, współpraca z Zespołem Radców Prawnych
  • przygotowywanie odwołań do sądu w zakresie spornych interpretacji przepisów prawa podatkowego, przygotowywanie pism procesowych
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz oraz prezentacji z zakresu VAT-u

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze spraw podatkowych lub prawno-podatkowych  
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT
  • umiejętność wnikliwej analizy i interpretacji przepisów prawnych
  • umiejętność redagowania pism

Wymagania dodatkowe

  • aplikacja radcowska
  • kursy, szkolenia/studia podyplomowe  z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, finansów publicznych
  • doświadczenie w doradztwie prawno-podatkowym

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się
z instytucjami zewnętrznymi; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-08-26 08:53