Oferta: ds. rozliczeń

Data publikacji: 2018-05-15
Nr ref.: FN /93/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń
Informacje dodatkowe: Oddział Egzekucyjny

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-06-19

Zakres podstawowych czynności

  • rozliczanie wyegzekwowanych kwot i sporządzanie planów ich podziału
  • współpraca z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi w prowadzeniu egzekucji
  • prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych i sporządzanie przelewów
  • księgowanie kosztów egzekucyjnych oraz kwot wpływających na rachunek bankowy
  • współpraca z bankiem w sprawach dotyczących rachunku bankowego
  • wystawianie faktur VAT przy sprzedaży ruchomości zajętych w toku postępowania egzekucyjnego
  • wprowadzanie dokumentów do Centralnego Rejestru Umów
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w działach finansowych lub księgowości 
  • znajomość przepisów dotyczących postępowania egzekucyjnego w administracji oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz dochodach jednostek samorządu terytorialnego 
  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawo
  • doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych lub w działach egzekucyjnych w administracji publicznej, kancelariach komorniczych lub innych podmiotach gospodarczych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_FN_93_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-07-03 09:37