Oferta: ds. spadków

Data publikacji: 2018-11-26
Nr ref.: FN/213/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. spadków

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-01-14

Zakres podstawowych czynności

  • gromadzenie i analiza informacji dotyczącej możliwości nabycia spadku przez Miasto Poznań
  • prowadzenie ewidencji spraw związanych z nabyciem spadku przez Miasto Poznań
  • współpraca i monitorowanie spraw sądowych w sprawach spadkowej prowadzonych przez radcę prawnego
  • nadzorowanie i uczestniczenie w postępowaniu o spis inwentarza przed Komornikiem Sądowym
  • przygotowywanie informacji dotyczącej nabytych aktywów i pasywów wraz z propozycją ich zagospodarowania przez wydziały UMP
  • sporządzanie informacji, analiz, prezentacji i raportów służących monitorowaniu postępowań w sprawach nabycia spadku przez Miasto Poznań
  • przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego i innych aktów prawnych stosowanych przez Wydział
  • przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta
  • pomoc prawna w zakresie stosowania m. in. przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z doradztwem prawnym 
  • wiedza z zakresu prawa cywilnego, postepowania cywilnego, prawa podatkowego, finansów publicznych, prawa upadłościowego i naprawczego oraz kpa
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy publicznej, egzekucji administracyjnej
  • umiejętność redagowania pism i tworzenia aktów prawa miejscowego

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego
  • kursy, szkolenia z zakresu finansów publicznych
  • aplikacja radcowska
  • doświadczenie w doradztwie prawno-podatkowym

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z instytucjami zewnętrznymi; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2019-01-14 13:03