Oferta: ds. prawno - podatkowych

Data publikacji: 2018-03-13
Nr ref.: FN /50/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. prawno - podatkowych
Informacje dodatkowe: (2 etaty)

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-04-17

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie działań związanych z postępowaniami w sprawach związanych z nabywaniem spadków przez Miasto Poznań
  • pomoc prawna przy rozpatrywaniu środków zaskarżenia w postępowaniach podatkowych i egzekucyjnych. w tym sprzedaży nieruchomości i stosowania pomocy publicznej, a także w zakresie stosowania przepisów prawa upadłościowego, restrukturyzacyjnego,
  • przygotowywanie m.in. projektów uchwał podatkowych, projektów zarządzeń Prezydenta i innych pism wymaganych w toku postępowania cywilnego, upadłościowego, egzekucyjnego  współpraca m. in. z Regionalną Izbą Obrachunkową, Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądami, prokuraturą, Krajową Administracją Skarbową, Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, urzędami skarbowymi oraz komornikami w zakresie należności publiczno-prywatnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z obsługa prawną w administracji publicznej lub w kancelarii prawnej 
  • znajomość przepisów prawa podatkowego, w tym Ordynacji podatkowej, prawa cywilnego i postępowania cywilnego, postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy publicznej i egzekucji administracyjnej
  • umiejętność redagowania pism i tworzenia aktów prawa lokalnego

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego, kursy, szkolenia z zakresu finansów publicznych
  • aplikacja radcowska
  • doświadczenie w doradztwie prawno-podatkowym

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z instytucjami zewnętrznymi; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-04-17 08:54