Oferta: ds. analiz i budżetu

Data publikacji: 2019-07-31
Nr ref.: GK/171/2019
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. analiz i budżetu

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-08-28

Zakres podstawowych czynności

  • współpraca przy opracowywaniu projektów budżetu Wydziału oraz nadzorowanych przez Wydział miejskich jednostek organizacyjnych
  • monitorowanie realizacji i aktualizowanie planów finansowych Wydziału oraz ww. jednostek
  • przygotowywanie wystąpień o zmiany budżetu oraz okresowych sprawozdań z jego realizacji
  • prowadzenie rejestrów faktur i rachunków oraz umów cywilno-prawnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne
  • minimum półroczne doświadczenie w pracy w działach finansowo-księgowych
  • znajomość zagadnień z obszaru finansów publicznych i sprawozdawczości budżetowej
  • zdolności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność sporządzania analiz i sprawozdań finansowych
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośrednie kontakty z klientami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GK_171_2019.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-08-28 10:54