Oferta: ds. ewidencji i zezwoleń

Data publikacji: 2014-12-15
Nr ref.: GKM/87/2014
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: ds. ewidencji i zezwoleń

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-01-14

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie dla Miejskiego Inżyniera Ruchu projektów decyzji administracyjnych dot. zezwoleń na przeprowadzenie zawodów sportowych, rajdów, wyścigów, przewozów osób kolejką turystyczną i innych imprez, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, na podstawie opinii zarządcy drogi
  • przechowywanie projektów organizacji ruchu, prowadzenie ich ewidencji oraz przekazywanie zatwierdzonych projektów do realizacji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, kierunki techniczne związane
    z transportem, drogownictwem
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych
    z drogownictwem lub wydawaniem decyzji administracyjnych
  • znajomość Ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
  • umiejętność współpracy i koordynowania prac realizowanych zespołowo
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu inżynierii/ organizacji ruchu
  • umiejętność czytania dokumentacji projektowej
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GKM_87_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: GKM/87/2014 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyś
Data i godzina publikacji: 2015-01-14 08:56