Oferta: ds. przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Data publikacji: 2016-05-18
Nr ref.: GN/58/2016
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-18

Zakres podstawowych czynności

  • powadzenie postępowań w zakresie przekształcania prawa użytkowania wieczystego
    w prawo własności nieruchomości oraz sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta ww. zakresie
  • udzielanie informacji klientom na temat prowadzonych postępowań
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  wyższe - prawo, administracja,
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o przekształceniu prawo użytkowania wieczystego w prawo własności
  • bardzo dobre umiejętności w zakresie stosowania standardów obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe związane z gospodarką nieruchomościami, wyceną nieruchomości, administracją
  • rok doświadczenia w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z stosowaniem przepisów kodeksu postępowania administracyjnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: bezpośrednia obsługa klienta, praca głównie przy komputerze; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

protokoł_58_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze 58/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 09:18