Oferta: ds. ustanawiania praw do nieruchomości

Data publikacji: 2016-04-20
Nr ref.: GN/43/2016
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. ustanawiania praw do nieruchomości
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-06-10

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw z zakresu oddawania nieruchomości w trwały zarząd, ustanawiania służebności, prawa użytkowania wieczystego na nieruchomościach Miasta Poznania oraz Skarbu Państwa, obciążanie hipoteką nieruchomości
  • przygotowywanie wniosków do sądu wieczysto-księgowego
  • wykonywanie wywiadów w terenie
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  wyższe - administracja, gospodarka przestrzenna
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Cywilnego - prawa rzeczowego
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe związane z wyceną nieruchomości
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_43_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja nr ref. GN/43/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2016-06-10 13:17