Oferta: ds. zbywania przetargowego

Data publikacji: 2018-03-12
Nr ref.: GN/36/2018
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Stanowisko: ds. zbywania przetargowego

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-05-18

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących zbycia nieruchomości i lokali w trybie przetargowym oraz w sprawach dot. znoszenia współwłasności
  • sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do zbycia lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym
  • sporządzanie ofert, protokołów uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych
  • wykonywanie wywiadów w terenie
  • sporządzanie sprawozdań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja, gospodarka przestrzenna
  • znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz zbywania nieruchomości
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obszarze gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej
  • szkolenia, studia podyplomowe z zakresu prawa, gospodarki nieruchomościami, administracji, gospodarki przestrzennej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, możliwe wyjścia poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_GN_36.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-05-18 08:59