Oferta: ds. rejestracji pojazdów

Data publikacji: 2015-04-20
Nr ref.: KM /46/ 2015
Wydział: Wydział Komunikacji
Stanowisko: ds. rejestracji pojazdów

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-05-20

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych, wydawania zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
  • obsługa klienta w ww. zakresie
  • obsługa stanowiska informacji w Wydziale
  • udzielanie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie: nauki społeczne, nauki techniczne - transport, mechanika i budowa maszyn
  • co najmniej trzyletni staż pracy, w tym dwa lata doświadczenia w jednostce administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego
  • umiejętność asertywnego zachowania i rozwiązywania konfliktów
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KM_46.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2015-05-20 12:47