Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu

Data publikacji: 2018-03-15
Nr ref.: Kl/52/2018
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-04-10

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją budżetu w zakresie kultury
  • przygotowywanie wniosków dotyczących realizacji budżetu, zmian i przeniesień w budżecie Miasta oraz  wykonywanie prac związanych ze  zmianami zatwierdzonymi uchwałą budżetową, w tym z urealnianiem planów finansowych w zakresie kultury
  • kontrolowanie i opiniowanie projektów planów oraz preliminarzy budżetowych opracowanych  przez miejskie instytucje kultury, przygotowywanie projektu planu finansowego Wydziału
  • sprawdzanie i opracowywanie sprawozdań miejskich instytucji kultury, przygotowywanie    sprawozdań finansowych Wydziału

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu finansów i rachunkowości
  • przynajmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i księgowości
  • wiedza z zakresu finansów publicznych
  • dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem instytucji kultury
  • bardzo dobra znajomość Excela

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej lub w instytucjach kultury w zakresie dotowania i rozliczania budżetu instytucji
  • doświadczenie w zakresie kontroli finansowej
  • studia podyplomowe, kursy z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rozliczania dotacji

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkimWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2018-04-10 09:02