Oferta: ds. ocen oddziaływania

Data publikacji: 2018-03-12
Nr ref.: OS/43/2018
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. ocen oddziaływania

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-04-23

Zakres podstawowych czynności

  • weryfikacja formalna wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia oraz raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oceny oddziaływania na środowisko ze szczególnym uwzględnieniem: zasad ustalania stron postępowania, weryfikacji formalnej wniosków i dokumentacji branżowej, przygotowywania projektów decyzji i postanowień wraz z uzasadnieniami, w tym rozpatrywanie składanych uwag, wniosków i protestów w postępowaniu oraz rozpatrywanie odwołań od decyzji
  • sporządzanie projektów, dotyczących między innymi: wniosków o wydanie opinii w sprawie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko, postanowień w sprawie obowiązku przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, wniosków o wydanie uzgodnienia przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko, opinii w sprawie warunków zabudowy i projektów budowlanych dla inwestycji, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na podstawie wniosku, karty informacyjnej przedsięwzięcia lub raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
  • organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie i przygotowaniu dokumentacji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ochrona środowiska, inżynieria środowiska, prawo
  • praktyczna znajomość ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, rozporządzenia w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • umiejętność korzystania z systemów informacji prawnej (np. Lex) oraz systemów informacji przestrzennej
  • doświadczenie w obsłudze klienta

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe lub drugi kierunek studiów: zarządzanie środowiskiem, prawo ochrony środowiska, planowanie przestrzenne

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera i bezpośrednią obsługą klienta, związana z wyjściami poza miejsce pracy i delegacjami służbowymi; miejsce pracy nie jest dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OS_43_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Rekrutacja OS/43/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2018-04-23 11:02