Oferta: ds. powietrza

Data publikacji: 2014-07-30
Nr ref.: OS/65/2014
Wydział: Wydział Klimatu i Środowiska
Stanowisko: ds. powietrza
Informacje dodatkowe: (praca na zastępstwo na czas ok. roku)

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-08-28

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, prowadzenie i rozpatrywanie spraw z zakresu ochrony powietrza, w tym m.in. spraw związanych z wydawaniem pozwoleń, zezwoleń, przyjmowaniem zgłoszeń oraz wyników pomiarów emisji gazów i pyłów do powietrza, przygotowywaniem opinii merytorycznych w sprawach dotyczących oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, przygotowywanie części dotyczącej powietrza do pozwolenia zintegrowanego
  • przyjmowanie, prowadzenie i rozpatrywanie spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z ochroną powietrza
  • organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie, analiza dokumentacji
    i sporządzanie protokołów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie związane z ochroną środowiska lub naukami chemicznymi
  • znajomość przepisów ochrony środowiska, szczególnie w zakresie ochrony powietrza
  • minimum rok doświadczenia w pracy związanej z zagadnieniami dotyczącymi ochronny powietrza
  • dobra umiejętność obsługi komputera

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OS_65_2014.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja OS/65/2014 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyś
Data i godzina publikacji: 2014-08-28 10:29