Oferta: broker informacji merytorycznej

Data publikacji: 2015-01-28
Nr ref.: OR/10/2015
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: broker informacji merytorycznej

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-06-26

Zakres podstawowych czynności

  • udzielanie klientom informacji i odpowiedzi na pytania o miejsce, czas, wymagane dokumenty, należne opłaty oraz tryb załatwiania spraw i status spraw indywidualnych dotyczących m.in. ewidencji ludności, dowodów osobistych, sporządzania aktualizacji aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów i innych objętych usługą Biura Informacji Teleinformatycznej
  • prowadzenie interaktywnego kalendarza przyjęć interesantów
  • telefoniczne badanie opinii klientów
  • pomoc w postępowaniach administracyjnych, w tym przygotowywanie dokumentów wykorzystywanych w postępowaniu podatkowym i windykacji oraz w postępowaniu egzekucyjnym
  • aktualizacja bazy podatników opłaty od posiadania psów
  • wprowadzanie danych do formularzy przygotowanych przez ZGiKM "Geopoz"

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie
  • przy wykształceniu średnim co najmniej 3-letnii staż pracy
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, zwłaszcza: komunikacji werbalnej, nastawienia na współpracę, asertywnego zachowania
  • znajomość zasad/umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
  • umiejętność obsługi komputera - MS Office, przeglądarki internetowe, społeczne komunikatory multimedialne

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub w call center
  • posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Ogłoszenie jest kontynuacją rekrutacji OR/10/2015 - nie ma potrzeby ponownego składania ofert przez kandydatów, którzy przesłali oferty w terminie do 30.04.2015.

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem; miejsce pracy dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OR_10_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja OR/10/2015 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2015-06-26 13:55