Oferta: ds. archiwum akt komunikacyjnych

Data publikacji: 2017-03-22
Nr ref.: SOUK/53/2017
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. archiwum akt komunikacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-27

Zakres podstawowych czynności

  • wydawanie akt pojazdów na stanowiska pracy związane z rejestracją pojazdów
  • wydawanie akt kierowców na stanowiska pracy związane z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami
  • prowadzenie archiwizacji akt pojazdów i kierowców po realizacji zadań przez pracowników wydziału
  • brakowanie akt pojazdów i kierowców

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - nauki społeczne, archiwistyka, administracja
  • znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, w tym dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień oraz archiwizacji dokumentów 
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji lub w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, związana również z wyjściami poza miejsce pracy, praca przy komputerze; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_53.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-04-27 11:17