Oferta: ds. uprawnień komunikacyjnych

Data publikacji: 2018-03-27
Nr ref.: SOUK /61/2018
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. uprawnień komunikacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-05-14

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań dotyczących profili kandydata na kierowcę, praw jazdy, pozwoleń i zezwoleń na kierowanie
  • prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych
  • przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów
  • obsługa klienta w ww. zakresie
  • udzielanie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej półroczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub wydawaniem decyzji administracyjnych
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności z rejestracji pojazdów oraz ustawy o kierujących pojazdami w zakresie uprawnień do kierowania pojazdami
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • umiejętność asertywnego zachowania i obsługi klienta
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w wydziałach komunikacji w jednostkach administracji publicznej
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_61.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-05-14 10:28