Oferta: ds. ewidencji ludności

Data publikacji: 2018-03-15
Nr ref.: SOUK/55/2018
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. ewidencji ludności
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres dwóch lat

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-04-20

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
  • aktualizacja rejestru mieszkańców oraz zamieszkania cudzoziemców
  • rejestracja danych w rejestrze PESEL
  • aktualizacja rejestru wyborców
  • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: administracja, prawo
  • minimum roczny staż pracy
  • doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych wraz z aktami wykonawczymi
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: stanowisko pracy zlokalizowane w sali obsługowej Wydziału, praca przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, obciążenie psychiczne wynikające m.in. z presji czasu, konieczności utrzymywania stałej koncentracji uwagi; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz on - line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_55.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-04-20 08:44