Oferta: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych

Data publikacji: 2019-11-29
Nr ref.: SOUK/228/2019
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych
Stanowisko: ds. wydawania decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: ul. Libelta 16/20

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-12-14

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych, w tym miedzy innymi:

  • rejestracja wniosków i wszczynanie postępowania
  • wykonywanie czynności w postępowaniu wyjaśniającym
  • opracowywanie decyzji meldunkowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja
  • minimum roczny staż w pracy związanej ze stosowaniem procedur administracyjnych
  • znajomość przepisów i stosowania kodeksu postepowania administracyjnego
  • umiejętności analizy dokumentów prawnych oraz redagowania tekstów
  • umiejętność bezpośredniej obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu ładu administracyjnego w Mieście
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SOUK_228.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2019-12-14 10:13