Oferta: ds. kontroli i projektów sygnalizacji świetlnej

Data publikacji: 2017-11-23
Nr ref.: TZ/181/2017
Wydział: Wydział Transportu i Zieleni
Stanowisko: ds. kontroli i projektów sygnalizacji świetlnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-01-11

Zakres podstawowych czynności

  • rozpatrywanie i opiniowanie projektów/wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu w zakresie sygnalizacji świetlnej
  • prowadzenie analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu pod kątem działania sygnalizacji świetlnej lub określania zasadności instalowania takiej sygnalizacji
  • prowadzenie lub zlecanie innym podmiotom kontroli dotyczących prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych z sygnalizacją świetlną oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • wiedza merytoryczna z zakresu inżynierii ruchu, w szczególności dotycząca projektowania sygnalizacji świetlnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe

  • kierunki studiów związane z drogownictwem, transportem
  • doświadczenie w realizacji zadań związanych z inżynierią ruchu
  • doświadczenie w jednostce administracji publicznej
  • umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji projektowej
  • znajomość AutoCAD

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami oraz wyjść poza miejsce pracy; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_TZ_181_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2018-01-11 09:43