Oferta: ds. architektury

Data publikacji: 2015-03-17
Nr ref.: UA/33/2015
Wydział: Wydział Urbanistyki i Architektury
Stanowisko: ds. architektury

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-04-16

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z administracją architektoniczno-budowlaną, między innymi w zakresie decyzji administracyjnych związanych z budową, rozbiórką, projektami budowlanymi, inwestycjami drogowymi oraz rozstrzygania zgłoszeń związanych z budową, robotami budowlanymi, sposobem użytkowania budynku
  • obsługa skarg i wniosków, w tym udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
  • wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - architektura, budownictwo
  • umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych
  • minimum rok doświadczenia w pracy w biurach projektowych lub przy obsłudze procesu inwestycyjnego
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, wyjścia poza miejsce pracy (wizje lokalne w terenie) i wyjazdy służbowe; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_UA_33_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja UA/33/2015 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2015-04-16 15:53