Oferta: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2018-07-12
Nr ref.: WJPM/146/2018
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-08-03

Zakres podstawowych czynności

  • redagowanie i opiniowanie statutów osiedli, procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania osiedli oraz Wydziału, a także monitorowanie stanu ich realizacji
  • redagowanie projektów zarządzeń Dyrektora Wydziału
  • współpraca w zakresie nadzoru nad działalnością organów osiedli
  • redagowanie pism, przygotowywanie opinii, wyjaśnień na potrzeby organów osiedli
  • obsługa dokumentacji związanej z udzielaniem informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  - prawo, administracja
  • doświadczenie w administracji publicznej 
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu gminnego, w szczególności z zakresu organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • umiejętność redagowania pism, opinii oraz projektów aktów prawnych, sprawozdań i zestawień
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności PowerPoint)
  • komunikatywność

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą organizacyjno-prawną

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_146_2018.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Aleksandra Dąbrowska
Data i godzina publikacji: 2018-08-03 15:21