Oferta: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych

Data publikacji: 2019-10-07
Nr ref.: WJPM/195/2019
Wydział: Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
Stanowisko: ds. funkcjonowania jednostek pomocniczych

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-10-25

Zakres podstawowych czynności

  • redagowanie i opiniowanie projektów aktów prawnych dot. funkcjonowania jednostek pomocniczych, w tym m. in. uchwał, regulaminów, statutów osiedli oraz prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem opinii prawnych
  • opracowywanie procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania osiedli oraz kontrola ich realizacji
  • prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej będącej w posiadaniu Wydziału, w tym zamieszczanie materiałów w Biuletynie Informacji Publicznej
  • opracowywanie informacji, zestawień i analiz dotyczących funkcjonowania osiedli i Wydziału

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej
  • znajomość przepisów dotyczących samorządu gminnego, w tym w szczególności procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych
  • umiejętność redagowania i analizowania aktów prawnych
  • umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
  • zdolności analityczne

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WJPM_195_2019.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: info o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-10-25 10:41