Wstępne konsultacje rynkowe: Dialog techniczny - Systemy informatyczne typu ServiceDesk (HelpDesk) do ewidencji, obsługi i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi i innymi usługami

tytuł: Dialog techniczny - Systemy informatyczne typu ServiceDesk (HelpDesk) do ewidencji, obsługi i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi i innymi usługami
data początkowa: 2016-07-19
data zakończenia: 2016-08-01
organizacja: Wydział Obsługi Urzędu

Opis

Przedmiotem planowanego przedsięwzięcia są systemy informatyczne typu ServiceDesk (HelpDesk) do ewidencji, obsługi i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
i innymi usługami.

Opis przedmiotu Dialogu zawarty został w załączniku nr 1 do ogłoszenia.

Załączniki

Metryczka

Opis zmian: l (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Chwalisz
Data i godzina publikacji: 2016-07-19 12:08