Oferta: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data publikacji: 2018-04-19
Nr ref.: ZOU /75/2018
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-06-12

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów umów i zleceń  w zakresie robót budowlanych i usług oraz monitorowanie terminowości i poprawności ich wykonania
  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • prowadzenie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń i decyzji związanych z prowadzeniem prac obiektach budowlanych, w tym obiektach zabytkowych
  • monitorowanie stanu realizacji umów i gwarancji, prowadzeniem prac w prowadzenie ewidencji przeglądów budowlanych i zaleceń poprzeglądowych
  • zgłaszanie szkód do brokera ubezpieczeniowego i kompletowanie odpowiedniej dokumentacji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie związane z realizacją kontraktów budowlanych lub pracami konserwatorskimi w obiektach zabytkowych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych
  • doświadczenie związane z obsługą administracyjną biura, prowadzeniem dokumentacji  i/lub zarządzaniem obiektami
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: administracja, ekonomiczne, budowlane
  • studia podyplomowe/kursy z prawa budowlanego/zamówień publicznych/ochrony zabytków

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, wymagająca mobilności i kontaktu z klientami. Miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-06-12 13:03