Oferta: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data publikacji: 2019-01-25
Nr ref.: ZOU/28/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-03-14

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów umów i zleceń na roboty budowlane i usługi
  • kompletowanie dokumentacji niezbędnej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do uzyskania zezwoleń i decyzji związanych z prowadzeniem prac w obiektach budowlanych
  • nadzór nad realizacją umów i przeglądów gwarancyjnych
  • ewidencjonowanie przeglądów i zaleceń poprzeglądowych
  • uczestniczenie w komisji odbioru robót i przeglądów obiektów
  • zgłaszanie szkód i współpraca z brokerem ubezpieczeniowym

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie lub wyższe - administracyjne, ekonomiczne techniczne/budowlane
  • min. 3 letnie doświadczenie związane z zarządzaniem obiektami lub obsługą kontraktów budowlanych oraz obsługa administracyjną
  • znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz kodeksu cywilnego w zakresie umów o roboty budowlane
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad kosztorysowania
  • znajomość programu AutoCad i NORMA
  • umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych
  • szkolenia/kursy z prawa budowlanego oraz ochrony zabytków
  • doświadczenie w zakresie prac konserwatorskich w obiektach zabytkowych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca  administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-03-14 11:23