Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2016-02-03
Nr ref.: ZOU /14/2016
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-04-08

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa informacyjna Urzędu (m.in.: udzielanie informacji klientom bezpośrednio i telefonicznie, kierowanie klientów do odpowiednich komórek, dystrybuowanie materiałów promocyjnych, wywieszanie plakatów)
  • obsługa tablic ogłoszeniowych Urzędu
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą biletów PKP dla pracowników Urzędu
  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem kluczy i kart dostępu do pomieszczeń Urzędu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • min.1 rok doświadczenia na stanowiskach administracyjno-biurowych związanych z obsługą korespondencji i klienta, np. obsługą sekretariatu, kancelarii, recepcji, punktu obsługi klienta
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub u operatora usług pocztowych
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość języka niemieckiego
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu obsługi klienta
  • kurs pierwszej pomocy, znajomość języka migowego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga sprawnego
i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami, miejsce pracy przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać
z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-04-08 13:05