Oferta: ds. zarządzania obiektami
Data publikacji: 2019-06-13
Nr ref.: ZOU/120/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zarządzania obiektami
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-07-12
Zakres podstawowych czynności
- planowanie i nadzór nad translokacjami
- monitorowanie realizacji umów związanych z dostawą mediów i odbiorem odpadów
- nadzorowanie utrzymania czystości w obiektach, kontrolowanie wykonania usług sprzątania wykonywanych przez firmy zewnętrzne
- sporządzanie protokołów z kontroli i przeglądów obiektów
- przygotowywanie projektów umów oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia zapytań ofertowych lub postępowań w trybach zamówień publicznych
- opisywanie faktur i dekretowanie kosztów
- nadzór nad zabezpieczeniem dostępu do pomieszczeń w przydzielonych obiektach
- zgłaszanie szkód objętych polisą ubezpieczeniową oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do obsługi szkód ubezpieczeniowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: administracja, kierunki ekonomiczne, techniczne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu gospodarki nieruchomościami
- doświadczenie w obszarze administracyjnej lub finansowej obsługi nieruchomości
- wiedza w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z zarządzaniem nieruchomościami
- dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- samodzielność i dobra organizacja pracy
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy z zarządzania nieruchomościami, prawa zamówień publicznych
- znajomość zasad zaciągania i rozliczania zobowiązań przez jednostki sektora finansów publicznych
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- podstawowa znajomość programu AutoCAD
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- wymaga przemieszczania się w różne lokalizacje Poznania
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-07-12 13:32