Oferta: ds. biura rzeczy znalezionych

Data publikacji: 2019-10-07
Nr ref.: . ZOU/196/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. biura rzeczy znalezionych

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-12-12

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie ewidencji przedmiotów i gotówki przyjętej do Biura
  • szacowanie wartości rzeczy przyjmowanych do Biura
  • podejmowanie czynności związanych z poszukiwaniem właścicieli rzeczy
  • prowadzenie dokumentacji  - protokoły, poświadczenia, raporty i statystyki
  • prowadzenie magazynów Biura
  • monitorowanie środków finansowych ujętych w planie finansowym na obsługę Biura

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz bezpośredniej obsłudze klienta
  • znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego
  • umiejętność poprawnego prowadzenia dokumentacji
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoki poziom umiejętności komunikacji i współpracy

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne, nauki społeczne
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie związane z prowadzeniem ewidencji mienia, inwentaryzacji

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze wymagająca mobilności i kontaktu z klientami i instytucjami
  • charakter i miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby z niepełnosprawnością ruchową

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-12-12 08:51