Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych

Data publikacji: 2019-11-04
Nr ref.: ZOU/213/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-12-05

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
  • udzielanie porad i wyjaśnień wydziałom/biurom Urzędu przy opracowywaniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowania
  • pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji w postępowaniach przetargowych
  • sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
  • wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
  • obsługa elektronicznej Platformy Miasta Poznania w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów Prawa zamówień publicznych
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, ekonomiczne
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca  administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: Informaxcja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-12-05 13:07