Oferta: ds. zarządzania kryzysowego

Data publikacji: 2016-06-28
Nr ref.: ZKB/74/2016
Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Stanowisko: ds. zarządzania kryzysowego

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-27

Zakres podstawowych czynności

  • opracowywanie i aktualizowanie "Planu Zarządzania Kryzysowego", "Planu Operacyjnego ochrony przed powodzią" oraz "Planu ewakuacji ludności" dla miasta Poznania
  • prowadzenie analiz i prognozowanie zagrożeń mogących wystąpić na terenie miasta Poznania
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą Zespołu Zarządzania Kryzysowego dla miasta Poznania, w tym m. in. opracowywanie i aktualizowanie zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących funkcjonowania i składu zespołu
  • przygotowywanie aktów prawa miejscowego dotyczących systemu wykrywania, ostrzegania i alarmowania ludności miasta Poznania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki społeczne
  • doświadczenie w pracy związanej z bezpieczeństwem publicznym lub ochroną ludności lub obronnością
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących zarządzania kryzysowego
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • bardzo dobra znajomość MS Office

Wymagania dodatkowe

  • znajomość topografii Poznania
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami i instytucjami, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy i delegacji służbowych; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZKB_74.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-07-27 11:39