Oferta: ds. koordynacji sytuacji kryzysowych

Data publikacji: 2015-04-16
Nr ref.: ZSS/52/2015
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. koordynacji sytuacji kryzysowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-29

Zakres podstawowych czynności

  • diagnoza i analiza sytuacji kryzysowych z obszaru zadań Wydziału pojawiających się w mieście
  • koordynowanie i zarządzanie działaniami służb miejskich w sytuacjach kryzysowych z obszaru zadań Wydziału
  • opracowywanie strategii rozwiązywania społecznych sytuacji kryzysowych
  • podejmowanie działań z zakresu mediacji między stronami konfliktu społecznego
  • koordynowanie i zarządzanie konsultacjami w obszarze ochrony praw lokatorów w ramach poradnictwa prawnego
  • wsparcie dla projektów aktywizujących mieszkańców

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - nauki społeczne
  • min 4 lata stażu pracy, w tym przynajmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu/koordynowaniu w sytuacjach kryzysowych i 2 lata doświadczenia w pracy w instytucjach administracji publicznej
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań i prezentacji
  • wiedza z zakresu zapobiegania, zarządzania i postępowania w sytuacjach kryzysowych

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu zapobiegania, zarządzania i postępowania w sytuacjach kryzysowych
  • doświadczenie w zakresie public relations

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_52_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-10-29 12:04