Oferta: ds. projektów społecznych

Data publikacji: 2015-04-16
Nr ref.: ZSS/51/2015
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: ds. projektów społecznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-07-27

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja działań w zakresie uspołeczniania procesów tworzenia i realizacji polityk publicznych m.in. polityka społeczna, polityka mieszkaniowa, diagnoza potrzeb mieszkaniowych;
  • realizowanie projektów "miękkich" z zakresu rozwoju społeczeństwa obywatelskiego z wykorzystaniem zewnętrznych źródeł finansowania;
  • promowanie, wspieranie i realizowanie idei inicjatywy lokalnej;
  • podejmowanie działań będących reakcja na pojawiające się problemy społeczne;
  • obsługa grantów z obszaru działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - nauki społeczne
  • min 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia przy organizacji,  koordynacji, promocji działań o charakterze społecznym
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • wiedza na temat metod i narzędzi partycypacji społecznej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej
  • doświadczenie w zakresie koordynowania projektów

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_ZSS_51.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-07-27 15:20