Oferta: kierownik oddziału

Data publikacji: 2015-04-16
Nr ref.: ZSS/50/2015
Wydział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Stanowisko: kierownik oddziału

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-29

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie sprawnej pracy Oddziału
  • koordynacja działań w zakresie współpracy obywatelskiej, w szczególności inicjatywy lokalnej
  • realizowanie procesów w zakresie uspołeczniania tworzonych w ramach Wydziału polityk sektorowych
  • nadzór nad projektami z obszaru wolontariatu prowadzonych przez wydziały i jednostki UMP
  • upowszechnianie technik i narzędzi partycypacji społecznej
  • pozyskiwania środków na projekty z zakresu rozwoju społeczeństwa obywatelskiego
  • monitorowanie stanu realizacji programu strategicznego "Obywatelski Poznań"

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - nauki społeczne
  • min. 4 lata stażu pracy, w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy przy organizacji akcji społecznych i projektów aktywizujących mieszkańców i 2 lata doświadczenia w pracy w instytucjach administracji publicznej
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • wiedza na temat metod i narzędzi partycypacji społecznej
  • umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań i prezentacji

Wymagania dodatkowe

  • kierunek wykształcenia - socjologia
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • wiedza z zakresu sektora organizacji pozarządowych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_50_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2015-10-29 12:05