Oferta: ds. realizacji budowy i remontów
Data publikacji: 2015-11-16
Nr ref.: ZDM/DP/24/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. realizacji budowy i remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-01-07
Zakres podstawowych czynności
- Opracowywanie kosztorysów inwestycji drogowych
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych (Specyfikacja Techniczna Wykonanania i Odbioru Robót Budowlanych , SIWZ )
- Analiza dokumentacji projektowej
- Weryfikacja kosztorysów ofertowych w postepowaniach przetargowych
- Sporządzanie przedmiarów robót
- Ocena stanu technicznego i uzyteczności nawierzchni dróg (przeglądy, obchody, itp.)
Wymagania obowiązkowe
1. wykształcenie średnie budowlane (preferowane drogowe)
2. doświadczenie w kosztorysowaniu i przedmiarowaniu robót budowlanych w
specjalności drogowej - 1 rok
3. znajomość programu Norma do kosztorysowania
4. znajomość procesu inwestycyjnego
5. czynne prawo jazdy kat B
6. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe
- uprawnienia budowlane (wykonawstwo, projektowanie dróg)
- doświadczenie w instytucji o podobnym profilu
- umiejętność pracy w zespole, systematyczność i dobra organizacja czasu pracy
- znajomość KPA
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze oraz praca w terenie związana z przeprowadzaniem oględzin stanu dróg oraz realizacji inwestycji i remontów.
Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-01-07 09:09