Oferta: ds. realizacji budowy i remontów

Data publikacji: 2015-11-16
Nr ref.: ZDM/DP/24/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. realizacji budowy i remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-01-07

Zakres podstawowych czynności

  1. Opracowywanie kosztorysów inwestycji drogowych
  2. Przygotowywanie dokumentacji przetargowych (Specyfikacja Techniczna Wykonanania i Odbioru Robót Budowlanych , SIWZ )
  3. Analiza dokumentacji projektowej
  4. Weryfikacja kosztorysów ofertowych w postepowaniach przetargowych
  5. Sporządzanie przedmiarów robót
  6. Ocena stanu technicznego i uzyteczności nawierzchni dróg (przeglądy, obchody, itp.)

Wymagania obowiązkowe

1. wykształcenie średnie budowlane (preferowane drogowe)

2. doświadczenie w kosztorysowaniu i przedmiarowaniu robót budowlanych w

    specjalności drogowej - 1 rok

3. znajomość programu Norma do kosztorysowania

4. znajomość procesu inwestycyjnego

5. czynne prawo jazdy kat B

6. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe
- uprawnienia budowlane (wykonawstwo, projektowanie dróg)

- doświadczenie w instytucji o podobnym profilu

- umiejętność pracy w zespole, systematyczność i dobra organizacja czasu pracy

- znajomość KPA

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze oraz praca w terenie związana z przeprowadzaniem oględzin stanu dróg  oraz realizacji inwestycji i remontów.

Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

24.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-01-07 09:09