Oferta: ds. utrzymania dróg
Data publikacji: 2016-11-24
Nr ref.: ZDM/DP/23/2016
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. utrzymania dróg
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-12-27
Zakres podstawowych czynności
- ocena stanu technicznego i użyteczności nawierzchni dróg oraz urządzeń ulicznych
- przygotowywanie materiałów źródłowych do zamówien publicznych, wybór trybu udzielania zamówienia na zadania
- planowanie robót utrzymaniowych i remontowych na przyszłe lata
- uczestniczenie w komisyjnych odbiorach robót przy udziale inwestora lub wykonawcy
- sprawdzanie kalkulacji i kosztorysów rozliczających prace związane z remontem
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie - kierunek techniczny drogowy lub ogólnobudowlany
- prawo jazdy kat. B i bardzo dobra obsługa komputera (MS Office)
- znajomość KPA i ustawy Prawo budowlane
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - kierunek drogowy
- uprawnienia budowlane - specjalność drogowa do kierowania robotami
- 2 lata w wykonawstwie, 1 rok doświadczenia w zakresie drogowym lub ogólnobudowlanym
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca biurowa i w terenie ; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami i instytucjami.
Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-12-27 13:04