Oferta: naczelnik wydziału inżynierii i bezpieczeństwa ruchu

Data publikacji: 2015-11-12
Nr ref.: ZDM/DP/22/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: naczelnik wydziału inżynierii i bezpieczeństwa ruchu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-03-01

Zakres podstawowych czynności

Planowanie, organizowanie i kontrolowanie wykonania zadań Wydziału Inżynierii i Bezpieczeństwa Ruchu , w szczególności obejmujących:

  • Przyjmowanie, analizowanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian w organizacji ruchu
  • Opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu oraz koncepcji dotyczących organizacji ruchu wraz z uczestnictwem w konsultacjach społecznych
  • Analizowanie istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności
  • Opiniowanie spraw związanych z ruchem rowerowym
  • Utrzymanie, rozwój i promocję Systemu Informacji Miejskiej
  • Współpracę z pozostałymi wydziałami ZDM
  • Uczestniczenie w Komisji Bezpieczeństwa Ruchu oraz innych komisjach i zespołach problemowych dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu
  • Nadzorowanie, wprowadzanie zmian, przeglądanie i utrzymywanie  pionowej i poziomej organizacji ruchu
  • Nadzór nad centrum operacyjnym BRD
  • Obsługę zamówień publicznych w sferze merytorycznej
  • Sporządzanie analiz i opracowań

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe techniczne (preferowane : inżynieria ruchu drogowego, budownictwo drogowe)
  2. staż pracy - minimum 6 lat , w tym doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem ruchem drogowym 4 lata
  3. znajomośc regulacji prawnych związanych z ruchem drogowym, drogami publicznymi, transportem,  prawem budowlanym , ochroną środowiska, zamówieniami publicznymi, KPA i funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
  4. wysoki poziom umiejętności zarządczych i społecznych
  5. komunikatywna  znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  1. certyfikat Audytora Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
  2. studia podyplomowe, kursy, szkolenia aktualizujące wiedzę dotyczącą drogownictwa , zarządzania itp.
  3. znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Warunki pracy:

Praca biurowa oraz w terenie; wymaga  bezpośredniego kontaktowania  się z pracownikami, wykonawcami , mieszkańcami i instytucjami ; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

22 15.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-03-01 09:02