Oferta: naczelnik wydziału inżynierii i bezpieczeństwa ruchu
Data publikacji: 2015-11-12
Nr ref.: ZDM/DP/22/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: naczelnik wydziału inżynierii i bezpieczeństwa ruchu
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-03-01
Zakres podstawowych czynności
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie wykonania zadań Wydziału Inżynierii i Bezpieczeństwa Ruchu , w szczególności obejmujących:
- Przyjmowanie, analizowanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian w organizacji ruchu
- Opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu oraz koncepcji dotyczących organizacji ruchu wraz z uczestnictwem w konsultacjach społecznych
- Analizowanie istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności
- Opiniowanie spraw związanych z ruchem rowerowym
- Utrzymanie, rozwój i promocję Systemu Informacji Miejskiej
- Współpracę z pozostałymi wydziałami ZDM
- Uczestniczenie w Komisji Bezpieczeństwa Ruchu oraz innych komisjach i zespołach problemowych dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu
- Nadzorowanie, wprowadzanie zmian, przeglądanie i utrzymywanie pionowej i poziomej organizacji ruchu
- Nadzór nad centrum operacyjnym BRD
- Obsługę zamówień publicznych w sferze merytorycznej
- Sporządzanie analiz i opracowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane : inżynieria ruchu drogowego, budownictwo drogowe)
- staż pracy - minimum 6 lat , w tym doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem ruchem drogowym 4 lata
- znajomośc regulacji prawnych związanych z ruchem drogowym, drogami publicznymi, transportem, prawem budowlanym , ochroną środowiska, zamówieniami publicznymi, KPA i funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
- wysoki poziom umiejętności zarządczych i społecznych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- certyfikat Audytora Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
- studia podyplomowe, kursy, szkolenia aktualizujące wiedzę dotyczącą drogownictwa , zarządzania itp.
- znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca biurowa oraz w terenie; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami , mieszkańcami i instytucjami ; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-03-01 09:02